Zauj
Wednesday 18 May 2016 | 01:22 | 0 comments
ASSALAMUALAIKUM

Tidak perlu kau miliki wajah setampan Nabi Yusuf, atau harta seluas perbendaharaan Nabi Sulaiman, mahupun kekuasaan sebesar kerajaan Nabi Muhammad SAW yang mampu mendebarkan hati jutaan gadis untuk membuat aku terpikat. Andainya engkaulah jodohku yang telah tertulis di Luh Mahfuz, pasti akan Allah tanamkan rasa kasih dalam hati kau dan aku.

Permintaanku tidak banyak. Cukuplah engkau menyerahkan dirimu kepada Allah SWT semata mata untuk mencari keredhaanNya. Aku pasti merasa sangat bangga andai dapat menjadi tiang penyangga ataupun sandaran perjuanganmu. Bahkan aku amat bersyukur sekiranya akulah yang ditakdirkan untuk meniup semangat juangmu, menghulurkan tanganku untukmu berpaut sewaktu rebah atau tersungkur.

Cukuplah kau mencintai Allah dengan sepenuh hatimu kerana dengan mencintai Allah, kau akan mencintaiku keranaNya. Cinta itu lebih abadi daripada cinta biasa. Moga cinta itu juga yang akan mempertemukan kita kembali di syurga.

Older Post
Lady Boss ✿


Hello :) Qaa's here . Malaysian . I took the first breath on 10th December 1996 . My mom raised me to be a righteous woman so that I deserve a righteous man . Falling in love with the Lord is the greatest romance , searching for Him is the greatest adventure , finding Him is the greatest achievement , and being with Him is the greatest source of happiness . Allahu Akbar !


STORIES
MEET ME
Stuff
Links

Babe ✿



Credit ✿


Basecode:Myra
Template By :NurAthirah
Re-Editing By :Qaa
Image by :